bye2017.reismee.nl

23. Boussac-Soissons-Nederland we zijn weer thuis.

23. 23. Boussac- Soissons-Nederland. Ja, als je naar het noorden reist wordt het meestal iets frisser. Dat is even wennen. We komen in Boussac aan met zon en 22 gr. 's Avonds een onweersbui. Het restaurant biedt heerlijke pizza's. De 'vier kazen'- variant is heerlijk, maar teveel. Geen probleem, de rest krijgen we in een doos mee. 's Morgens regent het en is het 19 gr. Ondanks dat, blijven we nog een nacht in Creuse. 's Middags gaat de sauna aan. Dat is ook genieten. De volgende dag worden we weer verrast door Anne-Wil. Ze is ook een nacht op Creuse. Wij vertrekken met zeer wisselend weer richting Soissons, in de buurt van Reims, en blijven daar een nacht staan. Telkens zeggen we tegen elkaar, dat we de omgeving hier ook eens moeten bekijken. En dan richting Nederland, Breda, door het drukke België. Kunnen we vast aan Nederland wennen. We komen 's middags aan bij Renée en gaan zaterdag naar Y.'s moeder. Iedereen wordt weer door ons geknuffeld. Daarna kunnen we echt naar huis! Heerlijk na een prachtige reis/vakantie. We verheugen ons jullie allemaal weer te zien. Tot gauw. BYe

Lenie Dingemanse

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis gearriveerd zijn! We hebben jullie reisverhalen met plezier gevolgd en zo een beetje meegenoten van die mooie reis.
Wij zijn donderdag jl thuis gekomen na een rondje van 4 weken door Nederland: Ossendrecht, Atlanta, Peelrand, de Andere Kant en geëindigd op Chamavi. Daar was een boulestournooi waar ook een flink aantal Bessenhoffers aan meededen. Was precies op mijn verjaardag dus gezellig zo met z'n allen.
Over 2 weken gaat we nog 14 dagen naar Creuse, gelijk met Marieke + familie.
Hoop jullie gauw weer eens te zien! hier of op de Bes!
groetjes, Lenie