bye2017.reismee.nl

3. Saran-Le Malzieu-Albi

3.Saran-Le Malzieu-Albi.

Het is een regendag als, we naar Le Malzieu rijden. We hebben plannen gemaakt om eerder, ergens anders te overnachten. Maar als het regent, tuf je gewoon door. Le Malzieu voelt erg vertrouwd. Het is een M.E. dorp en erg rustig om te overnachten. Alles kunnen we er lozen en laden. Helemaal prima. De dag erop plannen we om naar Toulouse te gaan. Op de routekaart is dit een omkaderde/bruine plaats, ofwel mooi! Onderweg zien we dat Albi ook zo'n plaats is. Die gaan we niet overslaan. Eerst de camperplaats opzoeken. Vlak achter de cathedraal, door smalle straatjes, da's mooi, helaas vol! Volgende camperplaats, die benaderen we natuurlijk van de verkeerde, smalle weggetjes, kant. Dank je TomTom. Maar dit is een mooie plek, rustig, lekker buiten, bij een kerkhof. Op de fiets gaan we de stad in. Wat voelt dat toch lekker vrij. Na 1 1/2 km zijn we al in het centrum. De fietsen zetten we met dubbele sloten vast aan een hekje. Bij de tourist office krijgen we een stadskaart met routes. Mooi oud ME is het centrum. We sluiten af met een bier op een terras. Echt vakantie! BYe.

Bart

Hopelijk ben je de storm voorbij
Hier koud en winderig
Wat betekent ME
Mobiele eenheid kunnen wij alleen verzinnen
Het klinkt allemaal heerlijk

Yvonne

M.E. Betekent middeleeuwen ????

Annette

Hoi BY,

Klinkt allemaal geweldig "ontspannen", mooie omgeving en dus prettig. Ben nu pas aangehaakt i.v.m. onze korte vakantie (dus geen mail aan mijn kant) Groeten van NA