bye2017.reismee.nl

12 Braganza

12.Braganza. Via Spanje rijden we weer naar Portugal. De TomTom leidt ons via witte wegen naar de hoofdweg, een rode. Soms denken we: 'waar gaan we nu weer heen'?

Maar het komt altijd goed, mede dankzij de stuurmanskunst van Boudewijn. Door Braganza heen, alsof we een personenauto zijn. Oeioei, maar het lukt. Ons bestemmingsplan wijzigt zich als we in Braganza de camperplek zien. Wauw! Dat dit gratis is, ongelooflijk. We treffen een mooie plek en bomen met schaduw. We eten tussen de middag paëlla , met garnalen en het lijkt wel of we op een terrasje zitten. Maar we zitten naast de camper, met uitzicht op de bergen met terrassenbouw.

's Avonds lopen we naar boven, naar het kasteel. We kunnen op de muur met kantelen bijna rond het stadje lopen. Daarna eten we stevig Portugees brood met brie, lupinebonen en olijven mét een glaasje erbij. BYe

Carla

Prachtig wat jullie allemaal beschrijven , zit toch wel een beetje jaloers achter mijn pc.
Nou Boudewijn een 10 voor het rijden goed gedaan.. Lex staat achter me wil ook een glaasje lekkers.
Dat gaat dus een biertje worden.. Pas goed op elkaar groetjes van ons beide!!